24. november 2011

Dolt, dult, hårbunt, knute...

I kveld satt jeg å klikket meg inn på forskjellige videoer på youtube, jeg havnet på en side som viste meg hvordan jeg tar en sokk og ruller det inn i håret. Veldig fascinerende, så dette måtte jeg bare prøve ut! Det funket som bare fjell, lukter jeg denne frisyren på julaften?
Etterhvert klikket jeg meg inn på en ny video, der man kunne få krøller, UTEN (!).. å bruke varmeapparater. Dette har jeg da tenkt å teste ut. Det går da på at man ruller sokken slik som vi lager den dolten, dulten, hårbunten eller knuten som folk kaller det... det som er tingen her, er at man må ha halveis vått hår, og ligge med det over natten, dette skal visst gi fantastiske krøller. Så da er det bare å legge seg til å sove, og se i morgen! Viser dere hvordan det ble.


Nå er det ikke gjort veldig nøyaktig, men det var ikke så veldig nøye. 

God natt! :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar