30. november 2011

Nostalgiske bilder

I dag fant jeg ti flotte nostalgiske bilder, er egentlig kort, men kunne tenkt meg å hengt de opp i noen fine rammer. De er så nydelige.
For noen helger siden fikk jeg en kul plante som innflyttningsgave av en veninne fra Stavanger, og ettersom jeg ikke har julepynt, kalender eller noe, tenkte jeg å pynte planten min litt. Er ikke så glad i rødt, så da ble det lilla. Smiler litt hver gang jeg ser bort på planten - eller det lille juletreet mitt. Det ble litt småharry, men litt kos er det.





2 kommentarer:

  1. Flinke du e, Silje! Håper eksamen gikk greit og at du storkoser deg der nede:))

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Heia vennen
    Så nydelig kort, vakre !!!!!
    Syns planten din ble riktig julete, koselig Silje.
    Nå er det ikke lenge til før du kan vende nesen hjemover, skal bli godt å få deg hjem :-)
    Jeg knipset bildene da det var sol noen minutter, men her er det skikkelig drittvær.
    Godklem

    SvarSlett