27. november 2011

Lisbeth dahl

God morgen! Gikk å la meg kl 22:00 i går (!). Tror det er første lørdagen siden jeg gikk på barneskolen at jeg har lagt meg så tidlig. Klarte selvfølgelig ikke å våkne før 10 i morges heller, kjenner at kroppen trengte den søvnen, nå er det bare å surfe litt rundt på nettet, før jeg skal sette meg med hodet ned i bøkene :)
Satt å så på litt interiør ting. Green Gate har veldig mye fint, er helt forelsket i teppene de har. Men Lisbeth Dahl har de fineste sminkepungene, rammene, lysekronene... nei, det er alt for mye fint!











 Er så utrolig mye fint!

2 kommentarer:

  1. Åh Silje, her fanger du fullstendig min oppmerksomhet, stønn så mye fint !!!!
    Ha en god lesedag vennen. Me drar til Jæren i dag, her er full storm.
    God knib fra meg

    SvarSlett
  2. Hei Silje :)
    Elsker disse flotte tingene
    fra Lisbeth Dahl ღ skulle
    ønske meg masse her... Ha
    en fin lesedag og 1. søndag
    i advent ღ Klem fra Mette :)

    SvarSlett